LET YOU GO

A relationship is needed on both sides to maintain.

When a relationship,just left one person to maintain .

It means one side of the couple , choose to giving up.

No matter how hard the only 1 person to maintain the relationship, it will slowly toward to the end !

A seperated four years of a long distance relationship, no one can guarantee that it will always properly maintained !

Yeah , I very believe on U ...

Everyday waiting ur msg like a crazy, hope u will share your Uni life,share ur anything that happen on your own with me !

When i know that our relationship gone bad , i try to hold u on, to stay u no matter how hard is !

But it's useless ...

Frow now on :)

I will stop any useless thing that i do !

I won't bother u anymore !

This is my final decision ! :)

一段爱情,当没有理由再走下去的时候 就应该选择放手

就算真的挽回 那只是挽留住他的人 却不是他的心

既然都不爱了 又何必纠缠 

不如选择放手 还双方的自由 不是更好吗?

现在你的一字一句 我都不敢再去相信

对你失去了信任 看不见希望

麻烦你 不爱了 就别再说对我说些还爱我之类的话

我不想再次被你玩弄我的心情 我的情绪

别和我说我错过了挽留你的机会 

你无心要复合 就别说些屁话 

对于这段爱情 我玩不起 !

爱情没有对或错 只有爱与不爱 

你 成为了我心中的一个过客 一个很熟悉的陌生人 一个曾经来给过我美好回忆 而转身就走的一个人

属于你我的回忆 就埋藏在某一个角落 

也许偶尔会想起 但那只是过去

谢谢你让我的生活习惯了有你的存在 可惜现在却要把你慢慢的赶出我的生活圈里 

为你做的再多 也不能挽留你些什么 也许就真的不值得

是时候清醒 做回自己 过回一个人的生活

你我就到此结束 ! :)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ChinG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()